Vroeger, in de tijd dat de dieren nog spraken en ik niet wist wat feesten was, was er in Aalst geen ene hol te doen. Gelukkig brachten vier dikke vrienden daar verandering in en lig ik tegenwoordig op zondagen vaker met een kater in bed dan te gaan bridgen met mijn oma. Daar maak ik allemaal geen probleem van maar het is wel treurig voor haar natuurlijk. Naast die kater, heb ik op zondag ook vaak last van stijve benen. Dat komt door mijn onovertroffen dansmoves.
In elk geval, om die stijve benen te vermijden, heb ik een nieuwe zaterdagavondroutine ingevoerd. Voor ik in mijn danskleren stap, oefen ik nog even een paar pasjes met behulp van deze video.
Kwestie van direct in de juiste stemming te komen.
Als je mijn interpretatie van dit geweldige optreden wil zien, kom dan op 24 september naar Soirée Romarin, in de Rozemarijnstraat, ha-ja! Alle info vind je hier.
En om het met de woorden van een groots iemand (ik) te zeggen: wees er. Of wees er niet (maar dan ben je wel een enorme aap).


