Pedro was bij Bar Festival!
Monthly Archives: oktober 2011
Pedro was bij: Soirée Romarin
Pedro was bij Soirée Romarin!
VOOR WIE NOG NIET WEET WAAR NAARTOE DIT WEEKEND
Omdat pukkelpop bij de meesten onder ons (soms letterlijk) diepe wonden heeft geslagen, besloten twee jongeheren om de pijn wat te verzachten. Daarom organiseren ze een klein maar fijn festival in onze favoriete stad, zodat we even al onze zorgen kunnen vergeten.
Zijn niet uitgenodigd: de wind, regen en Frank De Boosere.
Zijn wel uitgenodigd: het kruim van lokale, of niet zo lokale bandjes en DJ’s, zoals daar zijn: MOTEK (een vrij onbekende band met roots in Aalst), Stu-Bru-vrouwen Sofie Lemaire en Linde Merckpoel (radiomeisjes van een relatief klein radiostationnetje) en (ik hou de beste voor het laatst) uw teergeliefde reporter, Pedro!
Ook jullie zijn welkom natuurlijk. Feestgedruis vind je doorheen de hele stad: in de Sint-Jorisstraat vind je Rock en Billie, op het Vredeplein vind je Vrouwen, Blues en Beats en in de Rozemarijnstraat Rythm, een Man met een Gitaar, Rock en Lawijt.
Voor elk wat wils dus!
Wie het volledige programma zoekt, kan dat hier vinden.
Vergeet niet: stuur achteraf jullie leukste, goorste, grappigste, liefste of zatste foto’s door en wie weet, win je wel een prijs!
Pedro groet u.


