‘De Hoop’ eerste naam voor BETONG II


Vorig jaar opende het gratis skate/muziekfestival BETONG het Concretepark Osbroek Aalst. Biene skaters, bikers & bladers dingden mee in The Best Trick Contest en The Opposites deden het licht uit. Dit jaar is BETONG er opnieuw, deze keer om het skateseizoen 2012 officieel te openen, en dat zullen we uiteraard doen in stijl. Heel veel kunnen we jullie nog niet verklappen, maar wel dat je ‘KING OF BETONG’ kan worden en dat er opnieuw biene bands zullen optreden. De headliner houden we nog even geheim voor jullie, maar we kunnen alvast zeggen dat ‘De Hoop’ het al helemaal ziet zitten. Waar Is De Meisje? Misschien wel op BETONG II! BIEN!